Mediniai ir plastikiniai stumdukai vaikams internetu

3. metodinės gairės autonominės Saviugdos fizinio lavinimo

Sudarant mediniai ir plastikiniai stumdukai fizinės Saviugdos programos ir fizinio lavinimo atlikti pratimus internetu, būtina priminti pagrindinių metodologinių principų kaina : vykdyti veiklos supratimą, Sistemingame, paprastumas, suderinamumas ir pakartojimas, taip pat Laipsniškas fizinio aktyvumo ir įvairovę, taip pat lengva, kaip įmanoma individualiai. Šie principai akcija yra labai svarbi efektyvumo fizinio išsivystymo stumdukai, taip, kad jums nereikėtų ignoruoti juos. Pirmą kursą mediniai per privalomos fizinio lavinimo mokytojas turėtų mokyti, kad vaikiški pratimus asmeninio fizinio tobulėjimo programas, minimi pritaikyti metodologinius principus vaikų. Sportinė veikla dėl fizinės Saviugdos ar pačių mokytojų namų gali vystymosi užduotis, mokiniai internetu sunkumus ir neaiškumus spręsti, ir todėl jie turėtų informuoti instruktorius ir kartu su juo, tai reikia, kad programa Tinkinti. Iš kitos pusės mokiniai mokytųsi, tas pats stebėti pigiau, analizuoti ir vertinti nustatyti fizinio aktyvumo pagal Morfofunkcinių veiksmingumas ir fizinis pajėgumas, lengvai tikslus. Todėl vaikams turėtų būti kasdien savistabos žurnalą fiziniam vystymuisi sau, duomenys apie pulso dažnį šį pavasarį, prieš fizinius pratimus, maksimalaus fizinio krūvio mediniai stumdukai metu ir po treniruotės. Patartina stebėti ir analizuoti, svorio, kaina arterinio kraujo spaudimo, gyvybinės plaučių talpos plaučius, kvėpavimo sulaikymo, Dinamometruose rodiklius, gerą savijautą, nuotaiką, apetitą akcija, miegą, darbą nori ir nepriklausomas judėjimas bus daugiau veiksmingesnė, jeigu nuolat bus kontroliuojama mediniai stumdukai, kad iš žmogaus organizmo pakitimus, ir bus suderintas su fizinės Saviugdos programa.

Nes sportas yra tiesa sumokėti Pulsą paleisti kas 10, 15, 30 ir 60 s, pulso mediniai dažnio stumdukai , labai informatyvus, nes ji tiesiogiai priklauso nuo darbo intensyvumo (žr. Hermane, 1980). Studentiško amžiaus 100-130 k/min impulsų dažnis rodo, kad pratybų intensyvumas yra labai mažas ir didina gebėjimus ne. Širdies norma 130-150 k/min rodo vidutinio intensyvumo. Jei pulsas apie 180-200 k./min, laisvai vadinamas riba stumdukai vaikams. Prastesne sveikata studentams, kurių Krope yra sunkiau padidinti pulsas, nepriklausomai nuo fizinio krūvio turi būti daugiau nei i30 i60 k/min vaikams, t. y. mokymo laiką. 22-26 tvinksiu per 10 sekundžių (v. Ponomariova, 1987). Didelių sveikatos grupes, studentų, fizinės veiklos apimtis ir intensyvumas, pasirinkimas kaina gali pasekmes internetu rekomenduojama Kuperio ir kitų autorių medinę “optimalų pulso”-koncepcija. Optimaliai sveikatai poveikį K. Kuperis pasiūlymams, optimalus širdies susitraukimų pigiaudažnis apskaičiuojamas pagal medinę formulę vaikams:

Vyrams = (250-1/2-vyro amžius) x 0,8.

Moterims = (220-moteris amžius) x 0,8.

(3) vidutinio bei vyresnio amžiaus žmonių fizinio lavinimo vaikams.

Po tam tikrų amžiaus sporto pamokos reikia pasirinkti vidutinio amžiaus ir jaunesni žmonės, fizinio lavinimo pratimai ar sporto įrangą. Perduodama Pratimams, leido prioritetą, kurį remia arba pateikia organizmo sistemų galimybes, per žinoma dėl Evoliucijos veikiamai. Širdies ir kraujotakos sistemos, pažeidimai dėl amžiaus ir būti atsargūs renkantis fizinius pratimus, taikant kita vertus reikalauja, turi sistemingai treniruoti širdies raumenį. Labai atsargiai turi būti atliekami, keičiant greitį pratimai staiga kūno padėtį (Kūlversčiai, Persivertimai, Kybojimai